2010. április 2., péntek

Svédország - Magyarország: 26-27

A tegnap/csütörtök/ esténk szuperül alakult. Kezdődött azzal, hogy a magyar lányok egy izgalmas meccsen legyürték a svédeket. HURRÁ! Ja, és mi is megtudtuk nézni a meccset, találtam egy frankó oldalt a neten, ami összegyüjti az összes online sportközvetítést! És INGYEN! Erre vártam, előfizetni meg nem akartam a TV csatornákra, mert akkor bele kell menni hosszabb-rövidebb hűsigidőbe, és meg kell venni a HD boxot borsos árért, ami meg kifejezetten piszkálja a csőrömet. Mert a TV-nkben van eleve beépített boksz, de az nekik nem jó.

A másik szuper dolog tegnap a pizza volt. Ibi talált valami egyszerű receptet egy svéd újságban, azt próbálta ki, és mondhatom: tökéletes lett.



Nagyon finom lett a tészta: azt megszórtuk olivaval,garnelaval, bazsalikommal: NYAMM! Annyit ettem belőle, hogy utána nem győztem inni a vizet!

A hasam meg úgy nő, hogy Ibi pocija elbújhat mellettem. Tudjátok: szolidaritás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése