2010. július 4., vasárnap

It’s my life, csikizd a cicim!


Most már itt is igazi nyár van, értsd ez alatt, hogy is tombol a 30 fokos kánikula. Tavaly ekkor voltunk otthon, úgyhogy nem volt lehetőségünk megtapasztalni a hudiksvalli hőséget.
Maximálisan ki is használják a svédek a rövid nyarat: programok tömkelege várja a kikapcsolódást keresőket! Én is elmentem Kincsővel egy közeli skanzenba, ahol egész napos rendezvénnyel várták az embereket.
Az egyik program pedig nem más volt, mint fiatalságunk nagy kedvence: Dr. Alban. A hivatalos kezdet előtt „leszakadt” az ég, meg is ijedtem, hogy elmarad a zenei csemege. De szerencsére gyorsan elvonult a viharzóna, és a „Hello Afrika” alatt már hétágra sütött a nap.
Hatalmas élmény volt számomra a koncert, persze az összes slágert lejátszotta a One love-tól kezdve a Sing hallelujah-ig.
Kíváncsi voltam, mi történt vele mostanság, ezért a megbízható lexikonhoz: a Wikipedia-hoz fordultam. Ugyebár Nigériából jött, és Stockholmban doktorált. Csak két évig praktizált Uppsalaban, mint fogorvos, majd átnyergelt a zeneiparba. És a 90-es években ontotta a slágereket, saját kiadót alapított, amely még most is sikeresen működik. Alapított egy discot Stockholmban, amelyet felfuttatott, és mostanában adott el. Legújabban pedig a 90-es évek másik nagy ikonjával, Haddaway-jel forgattak le egy klippet:

 

Állítólag 2010-ben tervezi kiadni legújabb albumát. Arra már Kincső fog csápolni.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése